W maju 2024 r. lekkoatleci z Litewskiego Komitetu Sportu Głuchych i Greta Lion zainaugurowali nową społeczną kampanię kobiecą RAZEM JESTEŚMY SILNI.
Dzięki tej kampanii społecznej nasza marka chce szerzyć solidarność i jedność wśród kobiet oraz pokazać, że niepełnosprawność nie jest przeszkodą, lecz supersiłą!
Utracona zdolność słyszenia (jak u sportowców) lub chodzenia (jak kiedyś u Grety) powraca jako odkryta wewnętrzna siła, aby lepiej przezwyciężać bolesne doświadczenia i cieszyć się każdym pięknem w tym życiu. Kampania RAZEM JESTEŚMY POTĘŻNI zachęca każdą kobietę i osobę z niepełnosprawnością: najsilniejsza siła tkwi w Tobie!
Greta, założycielka Greta Lion, chce inspirować i mówi, że niepełnosprawność to nie wyrok, ale podwójna siła. Dziesięć lat temu Greta sama doznała poważnego urazu - złamania kręgosłupa i do dziś ponosi konsekwencje: nosi ortezę nogi, ma zaburzenia równowagi i nie może biegać. Ale wszyscy wiemy: co nas nie zabije, to nas wzmocni! Teraz, z oczami pełnymi radości, Greta podkreśla, że chociaż to bolesne wydarzenie spowolniło jej tempo chodzenia, nie zatrzymało jej życia. Greta chce zmienić stosunek społeczeństwa do osób niepełnosprawnych i ma na celu zainspirowanie, że wszystko jest możliwe. Mamy nieskończone lekcje do wyciągnięcia od osób niepełnosprawnych: cierpliwości, życzliwości, siły, odwagi i dyscypliny. Nasza marka szerzy nie tylko pozytywność, ale także odpowiedzialność społeczną: sprawić, by każdy czuł się równy, akceptowany i wyjątkowy.
Na świecie jest niezliczona ilość cudownych kolorów, więc nasze produkty mają jasne, wesołe kolory - tak, aby ludzie mogli patrzeć na życie przez bardziej radosne, żywe i szczęśliwe soczewki. Co najważniejsze, Greta Lion nie dzieli ludzi, ale łączy zdrowych i niepełnosprawnych 🦻
Od teraz marka Greta Lion będzie jeszcze bardziej przyczyniać się do społeczności głuchych: wkrótce na opakowaniach naszych produktów pojawi się napis w międzynarodowym języku migowym „Greta Lion”. Ręce są nie tylko narzędziem komunikacji dla głuchych, ale także narzędziem pracy dla makijażystów. Dlatego są symbolem łączącym nasze produkty ze społecznością głuchych.